Selahatin
A Selahatin bemutatja a szájápolás luxusának a jövőjét. Fehérítő fogkrémek, szájvizek és szájspray-k sorozatával a márka célja, hogy emelje a mindennapi szertartások érzelmi élményeit. Alapítója, Kristoffer Vural 30 éves kora előtt agyvérzést kapott, ami miatt lebénult és egy évig kórházban feküdt. A stroke hatására érzékei érzékenyebbé váltak az illatokra és az ízekre. Ez a személyes tapasztalás rávilágított a mindennapi rituálék fontosságára, illetve arra, hogy az élet apró dolgai nagy hatással vannak a jólétünkre. Így kétségbeesett keresésbe fogott, hogy olyan termékekkel bővítse otthonát, amelyekhez érzelmileg tud kapcsolódni, nem sokra rá megalapult az exkluzív szájápoló márka Svájcban.
Jelölték a Wallpaper Design Awardson, a GQ "a világ egyik legjobb szájápoló márkájának" nevezte, a Monocle magazin "a világ legkifinomultabb fogkrém márkájának" nevezte, és az ikonikus tervező, Rick Owens is lelkes fogyasztójává vált.